UWAGA: Ważne zmiany w pobraniach DHL i DPD Zobacz szczegóły ›

Dlaczego nie mogę pobrać listu przewozowego?

Opublikowano: 2016-11-28

Po opłaceniu każdego zamówienia na przesyłki krajowe, czy międzynarodowe powinien się wygenerować list przewozowy bądź numer przesyłki.

Jednak czasem zdarza się, że mimo opłacenia zamówienia na usługę kurierską list przewozowy, ani numer nie zostaje wygenerowany od razu. Czy należy zacząć się martwić i czym to jest spowodowane?

Zazwyczaj nie jest to żaden powód do zmartwień, a brak wygenerowanego listu przewozowego jest spowodowany błędami w zamówieniu takimi jak: błędna data nadania lub dane adresowe, nieprzyjęty przedział czasowy przez firmę kurierską, przekroczony limit znaków w zawartości lub adresie czy przerwa techniczna w działaniu danej firmy kurierskiej oraz wieloma innymi.

Oczywiście błędy są poprawiane i list przewozowy pokazuje się maksymalnie po około pięciu minutach (w dniach oraz godzinach pracy serwisu, w dniach niepracujących oraz po godzinach pracy może to trwać dłużej).

Są przypadki w których list przewozowy oraz numer nadania generują się z opóźnieniem i nie jest to spowodowane błędem systemowym, a brakiem automatycznego przekazywania informacji z serwisu do platformy kurierskiej. W takich przypadkach Nasi pracownicy przekazują informacje do firm kurierskich ręcznie i list przewozowy może pojawić się z opóźnieniem do około 30 minut.

Jeśli w godzinach pracy serwisu Spaczkowani.pl list przewozowy lub numer nadania nie pojawia się przez około godzinę to należy skontaktować się z Nami poprzez formularz kontaktowy bądź telefon kontaktowy.