UWAGA: Ważne zmiany w pobraniach DHL i DPD Zobacz szczegóły ›

Jak działa nasz serwis?

Opublikowano: 2016-11-23

Z Nami zamówienie kuriera jest bardzo proste, przeprowadzimy Cię przez ten proces krok po kroku.

1. Wprowadź dane przesyłki w cm:

  • szerokość
  • wysokość
  • długość
  • waga
  • kod pocztowy-Zadbaj o to aby dane były poprawne, w przypadku podania nieprawidłowego kodu przesyłka może zostać nieprawidłowo przesortowana i nie trafi do odbiorcy

2. Wybierz Usługi dodatkowe:  

  • Ubezpieczenie – przesyłka za pobraniem jest automatycznie ubezpieczona.
  • Pobranie – pobranie za Twoją przesyłkę zostanie zwrócone od 4 dni do 21 dni od dostarczenia przesyłki, aby dowiedzieć się więcej - kliknij tutaj
  • Dokumenty zwrotne – zwrot potwierdzonych dokumentów dołączonych do przesyłki.

3. Na tym etapie wybierasz przewoźnika, który będzie realizował przesyłkę:

DPD - jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Jest to bardzo sprawna sieć transportową z ponad 500 własnymi oddziałami w 40 krajach. Każdego dnia realizuje tysiące przesyłek na bazie transportu drogowego w Polsce i na terenie Unii Europejskiej. Oferuje bardzo korzystne ceny przy zachowaniu wysokiej jakości usług.

UPSjest globalnym liderem w dziedzinie logistyki, oferującym szeroki asortyment rozwiązań, w tym przewóz przesyłek i frachtu, obsługę handlu międzynarodowego oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii, umożliwiając bardziej wydajne zarządzanie w świecie biznesu. UPS, z centralą w Atlancie (USA), prowadzi działalność w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie

DHL - Express jest częścią międzynarodowej grupy DHL należącej do Deutsche Post, jednej z największych grup na świecie oferującej usługi logistyczne. Prowadzi swoją działalność w ponad 220 krajach i terytoriach zależnych na całym świecie, w tym na rynku polskim. Obecnie globalna sieć logistyczna DHL Express obejmuje 4700 biur, 450 magazynów i terminali, 72 000 pojazdów, 350 samolotów i zapewnia doręczenie przesyłki do ponad 120 000 miejsc docelowych na całym świecie.

4. Podaj niezbędne dane adresowe:

  • nadawcy
  • odbiorcy
  • Zadbaj o to aby dane były poprawne, w szczególności kod pocztowy, w przypadku podania nieprawidłowego kodu przesyłka może zostać nieprawidłowo przesortowana i nie trafi do odbiorcy
  • Podaj e-mail lub telefon kontaktowy do odbiorcy jak również nadawcy, w przypadku problemów z dostarczeniem paczki będziemy mogli się skontaktować
  • Podaj numer konta bankowego abyśmy mogli zwrócić na nie pieniądze, pobranie zwracane jest od 4 do 21 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki
  • Podaj zawartość przesyłki.

5. Podsumowanie zamówienia

  • Sprawdź ponownie poprawność danych
  • Dodaj kolejną przesyłkę do zamówienia, jeśli chcesz opłacić zbiorczo wszystkie zamówienia
  • Przejdź dalej, jeśli wszystko już jest gotowe

6. Zapłać:

Twoje zlecenie zostało przyjęte i oczekuje na płatność. Możesz zapłacić przy pomocy Dotpay i tPay.com

Informacja o wpłacie dotrze do nas po kilku minutach i zamówienie zostanie automatycznie przekazane do firmy kurierskiej.

Zasilenie konta prepaid - wszyscy zarejestrowani klienci mogą korzystać z wygodnego konta prepaid tak zwanej skarbonki. Należy je zasilić przelewem przez tPay.com, DotPay lub przelewem tradycyjnym na nasz rachunek bankowy. Konto zostanie automatycznie uzupełnione o podaną kwotę i zostanie wystawiona faktura VAT. W przypadku przelewów tradycyjnych konto Skarbonka zasilana jest w momencie wpłynięcia środków na nasz rachunek bankowy. Nie doładowujemy Skarbonek na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewów. 

7. Wydrukuj dokumenty przewozowe:

Wydrukowanie dokumentów jest bardzo ważne i pozwala skorzystać z preferencyjnych cen. W przypadku gdy nadawca nie posiada wydrukowanego listu przewozowego kurier nie odbierze przesyłki.

 Listy przewozowe - wszystkie listy przewozowe są dostępne w zakładce zamówienia dla klientów zarejestrowanych. Dla klientów bez konta wysyłana wiadomość z linkiem do pobrania etykiety również z poziomu naszej strony internetowej.

List przewozowy naklej na największy bok paczki.


8. Wydaj paczkę kurierowi.

 Za właściwe opakowanie przesyłki odpowiada nadawca.

Nadawca zobowiązany jest właściwie opakować przesyłkę a także oddać ją kurierowi w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz, zapewniając że nie uszkodzi ona innych przesyłek w czasie przewozu. Kurier ma prawo odmowy przyjęcia paczki do przewozu ze względu na złe opakowanie lub parametry paczki niezgodne z założonym zleceniem.

Standardowa paczka powinna być zapakowana w karton o kształcie sześcianu, bez elementów wystających poza karton.

Faktury dla klientów zarejestrowanych w naszym serwisie zostaną wystawione na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Dla klientów niezarejestrowanych faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zlecenia.

Wszystkie faktury wystawione przez Domax PHUiT są dostępne na stronie internetowej www.spaczkowani.pl w zakładce faktury. O wystawionej fakturze wszyscy nasi klienci są informowani mailowo zarówno klienci zarejestrowani, jak i niezarejestrowani.